Contador web

jueves, 2 de abril de 2009

HOCKEY EUROPEO EN ASTURIAS.

El pasado martes en la Federacion Asturiana de Patinaje hubo asamblea y desde Gijon nos han dado unos carteles que aparecen en el Pabellon Alfredo Visiola y otros que estan por Mieres, para poder dar relevancia a que se juegue una Competición Europea de maximo nivel en nuestra región.


Nos han mandado el cartel, una explicacion del mismo y un pequeño comentario del enfrentamiento entre "Culos moyaos" y transalpinos.

Este mediodía se celebró en el Ayuntamiento de Gijón el acto de presentación del partido que se disputará el 4 de abril en el pabellón de El Llano correspondiente a los cuartos de final de la Copa de Europa Femenina entre el BIESCA GIJÓN H.C. y el Viareggio italiano, acto al que asistieron el Concejal de Deportes del Ayuntamiento gijonés, José Ramón Tuero y el entrenador del BIESCA, Fernando Sierra. En dicho acto se presentó igualmente el cartel del evento que fue realizado por Christina Klein, portera del equipo gijonés y que viene realizando este tipo de trabajos desde su llegada a nuestra villa. Recordando al Hombre de Vitrubi de Leonardo Da Vinci, el cartel toma como base la imagen de Natasha celebrando el gol que daría el triunfo en la Copa de Europa de 2007, tras marcar el penalti al Arenys de Munt en el partido de la final. Se trata de una fotografía cargada de simbolismo y que transmite al cartel la fuerza y la garra que debe tener el BIESCA para hacer frente a esta competición. En la parte inferior del cartel, justo encima de los anunciantes, aparece en sombra el grupo de jugadoras del equipo gijonés en el momento de recibir la medalla que las acreditaba como campeonas de la edición de 2007.




El hockey sobre patinos internacional vuelve a Xixón (BIESCA vs Viareggio).
Xixón volverá a disfrutar d’un partíu internacional de hockey sobre patinos oficial. Trátase de la eliminatoria de cuartos de final de la Copa d’Europa Femenina de Clubes. La última vez que la ciudá fuera escenariu d’un alcuentru internacional oficial fue nel añu 2005 con motivu del I Campeonatu d’Europa Sub-19 de hockey sobre patinos femenín, cola participación de varies selecciones nacionales. Per otra parte, la fecha del cuatro d’abril tamién será histórica p’Asturies por cuanto dende los años ochenta nun se disputaba nel Principáu ningún partíu oficial correspondiente a les competiciones europees ente clubes. Ye necesario remontase a los tiempos nos que’l C.P. Cibeles, d’Uviéu, formáu por una xeneración irrepetible de grandes xugadores, llevaba el nome d’Asturies per tola Europa hockística. Pasó más d’un cuartu de sieglu dende aquellos partíos nel Palaciu de los Deportes d’Uviéu, siendo agora’l Pabellón d’El Llano el que recueyge’l testigu y nel que se darán cita los aficionaos y aficionaes del hockey asturianu.

No tocante al rival del BIESCA, el SPV Vecchia Viareggio, llegará a Xixón depués d’eliminar n’octavos de final (ronda de la que l’equipu roxinegru tuvo exentu) al RSC Cronemberg alemán, al que venció por 5-8 n’Alemania, siendo derrotáu n’Italia por 6-8, nun disputadísimu partíu que se resolvió nos minutos finales, totalizando el global de la eliminatoria un 14-13 favorable al ensamu transalpín. Estos resultaos falen de la capacidá goleadora de les italianes, pero tamién de la fraxilidá de la so defensa, polo que’l BIESCA deberá facer valer la solidez defensiva de la que vino faciendo gala a lo llargo de la OK Lliga, competición nla que sólo encaxó dos goles hasta’l momentu. El Viareggio tomará’l testigu d’equipos como l’Akai Pordenone, Giovinazzo o Fortei dei Marmi, que na década de los ochenta del sieglu pasáu visitaron Asturies pa enfrentase al C.P. Cibeles.

El partíu entamará a partir de les 19:00 hores nel pabellón d’El Llano de Xixón y será arbitráu poel colexáu portugués Vieira Monteiro.

No hay comentarios: